lørdag 4. oktober 2008

Ett Trykk utfordring.


Det er internasjonal kortlagings dag (... finnes det noe som ikke har sin egen dag?), og Ett Trykk har kortlagingsmaraton, jeg velger iallefall og kalle det det, for jeg er helt svett her jeg sitter. Her kommer det utfordringer på løpende bånd, med 1,5 times mellomrom. Phhhu.



Her er mitt første (eller egentlig andre, med det til den første utfordringen skal få litt glitterlim før jeg tar bilde).



Oppgaven lyder: Lag et jul/vinterkort i blåtoner. Og siden eksempelkortet (som var sååå lekkert), også hadde litt brun/bege farge, så velger jeg å tro at det er OK at motivet ikke bare et blått.

3 kommentarer:

Pia sa...

supr fint kort, sødt stempel og så flot malet

Christel (scrappeberta) sa...

nydelig kort, flotte farga og nydelig malt :D

Antje sa...

Du og du, Marianne, så flink du er... kjempelekre kort på rekordtid :o)
Herlige komposisjoner !!
Gelder meg til tirsdag alt...