mandag 16. mars 2009

Julekort.

Hadde visst glemt å legge ut månedens 1. julekort. Her er det:)

13 kommentarer:

Hege sa...

Rett og slett imponerende at du klarer finne inspirasjon til å lage julekort nå som det nærmer seg vår!

Lekkert med den bretteteknikken på juletreet!

Rett og slett nydelig kort.

Maya sa...

Nyyydelige julekort,Marianne!
Jeg gjorde ferdig mitt andre i går,og har malt motivet på det tredje,så da er jeg i rute hvertfall :)
Tenk så greit i desember da!!
Du,jeg kan jo sende deg noen trykk av Gorjussene,send meg en mail så jeg vet hva jeg skal stemple dem opp på ;)
Go`klem fra Maya :)

Britt Torunn sa...

Utrolig flott julekort!
Snømannen er jo bare så søøt!

Sivic sa...

Nydelig julekort!!

Må nok snart tenke litt jul igjen jeg også, for som regel kommer den fortere enn ventet....thi,hi.

Ha ei fin uke!!

Eva Helen sa...

Jeg kan bare si ett stort WOW.Du er så flink.Kjempe nydelig og det treet gjør seg kjempe bra på kortet.

Turid sa...

NYYDELIG!!!
imponerende verre - men du håller hva du har lovet deg selv du:)

Klem, Turid

Lisbeth sa...

Neeei så stiiilig!!!
Klem

Pialine sa...

Sikke et flot julekort - fantastisk at du kan blive ved med at komme med nye ideer og er en af mine inspirationskilder :o)
Knuzzer
Pialine

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige kort du har lagd den siste tiden...Vakkert fargelagt,og nydelige og morsomme oppsett!!!

Ha en strålende mandag

Klem fra Lene

mayzan sa...

Hei, var inne å snoket på bloggen din:O)
Utrolig mye fint du lager =)
Takk for titten =)
Hilsen May-Britt

Anonym sa...

Oi for et lekkert juletre! Skulle ønske jeg var like kreativ og effektiv :-) Jeg fikk en overraskende, men utrolig hyggelig telefon fra Jannhild i går, og hun trodde kanskje at du skal på scraporama til helgen. Stemmer det? Jeg og ei venninne skal nemlig, og det hadde vært hyggelig å treffes :-) Kos

Pia sa...

wow hvem vil ikke gerne modtage så flot julekort

Anonym sa...

Fantastisk fina kort! Tack för inspirationen, måste titta lite mer. Klem...