lørdag 8. mai 2010

Tre nye julekort

I dag blir det litt mer jul i bloggen min.
Her kommer tre nye julekort.

Her har jeg maskert sammen to Magnoliamotiver, og fargelagt med Distress.
Rammen er en MS-punch, og tekstene er fra NSS.



Dette motivet fra Serendipety er jeg veldig glad i. Her har jeg fargelagt med Copics, og laget et mappekort.
Punchen jeg har brukt er fra EK-sucsess, og hjørnene er en Spellbinder firkant som jeg har klippet i to.
Det prikkete arket er fra Maja Design, det andre vet jeg ikke, det har jeg hatt "for alltid".







Teksten inni kortet er fra "Norsk stempelblad".


Her har jeg også brukt tekst fra "Norsk Stempelblad", Julekurv-kortet er pyntet mad Boss Kut swirler, blonde, perler og glitter.



Her er kortet åpent.

7 kommentarer:

Lisbeth sa...

Nydelige julekort hos deg igjen!!!
Jeg er virkelig imponert over jule kreativiteten din på denne tiden:0)) "Ler",du er super flink!
Go'klem fra Lisbeth

Therese sa...

Nydelige julekort. Imponert over at du lager julekort i disse tider hvor sola skinner og lauet spretter ;)
Utrolig koselig det motivet på brettekortet. Nydelige puncher du har brukt på kortene også. God helg. :)

-Sanna- sa...

Jeg beundrer disse julekortene dine, - de er så vakre.

Wenche sa...

Så lekre julekort, Marianne....igjen! Du imponerer meg stadig med julekortproduksjonen. Tar av meg hatten for det.

Klem Wenche :0)

Bodil sa...

Nydelige julekort du har lagd. Motivet på det i midten er så vakkert :)

Elly sa...

Wow ,what gorgeous creations you have made. I love them all!!
hug, Elly

❤ Kaia sa...

Hva du får til.
Jeg er så imponert over disse julekortene dine. jeg har nesten ikke ord....
Fantastisk.
Klem fra Kaia