mandag 21. november 2011

Jippiii, Pion Design i miniformat!

En drøm er gått i oppfyllelse for alle oss som lager kort og andre småprosjekter. Nå kommer Pion Designs vakre kolleksjon "Minnenas Atelje" i miniformat!
Arkene er forminsket til 6” / 6”, perfekt til kort og andre småsaker.
Jeg forelsket meg i disse miniene med en gang!

Jeg som går i konstant julestemning måtte selvfølgelig lage et julekort med disse nye småpapirene.
Her har jeg brukt de arkene som går i blågrått, og laget et vinterlig og kaldt julekort med et av de vakre vintagebildene fra arket ”Juletid – Från mormors vind”.




Her ser du alle miniarkene, er de ikke nydelige?
Ta en tur inn i Pion Design bloggen, og se flere eksempler laget med disse småarkene.


 

10 kommentarer:

Hege sa...

Så utrolig stilig. Må ha det, bare må ha det.

sisla sa...

Vakkert kort og vakkert papir ;-)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

line sa...

Delikat kort :)og nydelig papir i "korrekt" størrelse ;)

Unni sa...

Du fikk meg til å ville kjøpe disse arkene ;) Både kort og ark var nydelige!

Heidi sa...

Nydelig kort du har laget! Og fantastisk nyhet at dette kommer i perfekt format til kortlaging. Da kan man unne seg alle motivarkene :)

Unknown sa...

Lekkert, lekkert! Og arkene er jo helt skjønne de også;) Og så fikk jeg et par nye ideer til pynting på kortet :))

Klem

Christina C. sa...

Spectacular ......you are the queen of vintage! Adore all your beautiful designs and luscious Pion papers!

Carina Landsem sa...

Går det greit å bestille pakken i nettbutikken til pion design, eller er det norske nettbutikker som fører dette? Vil ha!!

Tusen takk for fantastisk inspirasjon forresten!