søndag 1. juli 2012

Store mininyheter fra Pion Design.

Skulle du ha kommet i gang med julekortene? Frister det ikke nå på sommeren? Problemet er løst! Nå kommer Pion Designs vakre julekolleksjon Waiting for Santa II i miniformatet 6×6”. De passer perfekt til kort og andre små prosjekter, og det fikk i alle fall fart på min juleinspirasjon!
Til mitt første julekort med disse herlige papirene har jeg brukt Christmas Poem og Winterplay, og bare se hvor herlige tags og frimerker ble i miniformat! Kortet har jeg pyntet med blonder, bånd, snøkrystaller og masse små perler. Teksten jeg har brukt er fra Stempelglede.




Her får du en smakebit av kolleksjonen Waiting for Santa II - 6*6", og vil du ta en nærmere titt, så er det bare å ta turen inn til Pion Design.


7 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

What a gorgeous creation using the lovely Pion Design papers!!!!!!
Love it!!!

Alyce Kit and Clowder sa...

Oooh Marianne this is just so beautiful! Such lovely papers..I need these *sigh* hehe :)

Anonym sa...

Just lovley Marianne. The colours you have used are stunning. Love it. Hugs Sheila.x

Janne-Lise sa...

Nydelig kort du har laget. Og når disse arkene kommer i 6x6 så må det få fart i julekortene - kan ikke fatte annet. Takk for inspirasjon og god sommer.

Hilsen Janne-lise

Anne sa...

Nydelig julekort! Så herlig motiv, flott med snøkrystallene, og lekre papirer. :)

Klem, Anne.

Mojca sa...

What a gregeous creation. Lovely papers. Hugs! Mojca