mandag 26. august 2013

Sjokoladekort - Pion Design

Jeg koser meg videre med Pion Designs nye julekolleksjon Wintertime in Swedish Lapland. 
Sjokoladekort er koselige både å gi og få. Her har jeg brukt papirer og motiv fra den nye kolleksjonen til et julekort med plass til en melkesjokolade inni. Min tutorial til sjokoladekort finner du her.

Det lille juletreet i leire har jeg laget selv i selvlaget silikonform. Silikon til å lage egne former finner du hos Kreativ Glede. Den lekre blonden, og note diesen fra Memory Box har jeg også kjøpt hos Kreativ Glede




6 kommentarer:

Swissie sa...

Så flott!
Tusen takk for tutorialen! Tror jeg skal prøve meg på denne. Kanskje den passer for sjokolader her i Sveits også. :)

Anneke sa...

mariannes love your christmas project.
Love the papers you have used too. You can be prouwed. Thanks for showing Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Ida sa...

Lekkert, og så hyggelig å gi bort!:)) Den blonden er nydelig, ikke lett å få tak i. Nå vet jeg hvor, takk skal du ha!;))
Ida

Kjersti sa...

Fantastisk flott Marianne, du lager så utrolig mye lekkert med de papirene!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Anonym sa...

Hei hva heter den puncheren du bruker med prikker??

mammatil3prinser@gmail.com

Mvh Annicka

Annicka sa...

Hei, hva heter puncheren du bruker den med prikker??

mammatil3prinser@gmail.com

Mvh Annicka