torsdag 9. januar 2014

Kaffe og strikking:)

Jeg har tatt frem strikkepinnene igjen, og her har to store glass med pulverkaffe fått nytt utseende. Trengs ikke mønster for å strikke noe sånt. Jeg har bare telt meg frem, og strikket etter beste evne:) Pyntet med silkebånd og  leirehjerte. Hjertet har jeg stemplet swirler i mens leiren var våt, og sprayet med en eller annen mist da det var tørt, for å få frem mønsteret. Lokket var en utfordring, for jeg liker jo masse pynt og stæsj, men det går ikke med lokk som er i daglig bruk. Jeg endte opp med en passende kaffetekst fra Kort&Godt, og en ramme av kaffebønner.



6 kommentarer:

Linda sa...

Disse var flotte. Morsom måte å dekorere glass som egentlig er ganske kjedelige.

Anne-Eddie sa...

SÅ fine !! Nydelig strikk, og så bare på "vona" da!
Lurt med kaffibønnepynten og den fine stempelteksten !
Klem fra Anne-Eddie ;)

Gro sa...

Så nydelige trekk. Og de fine hjertene. Må prøve å lage sånne jeg og. Flotte på lyslykter også :o)

Marthe sa...

WOW så flotte de ble! og takk for en super ide!

Ha en strålende helg!

Merete T sa...

Så flotte! Kjempeide :-)

Merete T sa...

Så flotte! Kjempeide :-)