fredag 7. februar 2014

Vårlig - Pion Design

God morgen:)
Til dere som er nysgjerrig på influensa, og har lyst til å prøve: ikke gjør det. Det er IKKE gøy altså!!!
Nå er jeg sånn halvveis på beina igjen, og klar med et nytt kort laget med Pion Designs nydelige papirkolleksjon A Day in May.
Til dette kortet har jeg brukt både de store og de små 6*6" papirene. Bakgrunnen er satt sammen av to 6*6 ark, og det vakre motivet er hentet fra arket Lady. Det samme papiret i liten størrelse har jeg brukt som skrivefelt inni kortet. Her er motivene så flotte i seg selv, at jeg ikke ville bruke så mye ekstra pynt. Jeg har sydd rundt panelene, lagt på en smal blonde, metallpynt og noen perler.
Tekstene jeg har brukt er fra Staz, og de finner du hos Kreativ Glede. Der finner du også metallrammer og epoxy stickers som er flott å bruke for å fremheve små detaljer i mønsterarket.



8 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

Such a lovely card

Anneke sa...

Beautiful vintage card. Lovely color. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

❤ Kaia sa...

Så vannvittig flott Marianne...
NYDELIGE papirer, og kjempeflott med akkuratt passelig pynt...
Kortet under også...
Rålekkert...

Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Nydelig, vakkert...!!!
Så fine papirer som du utnytter så flott!! Klem fra Anne-Eddie :)

Linda sa...

Dette kortet var bare helt nydelig. Har akkurat kjøpt meg de nye Pionarkene og dette var flott inspirasjon :)
Linda

Sissel sa...

Nydelige ark og pynting.
Klem Sissel

Anne sa...

Så lekkert kort, liker hvordan du har brukt papirene, og så fin den lille ramma. :)

Klem, Anne.

Helga sa...

oh ! What an adorable wonderful romantic card ! Perfect made !
Greetings
Helga