onsdag 28. januar 2015

Støping og decoupage

Jeg har støpt litt igjen. Her er et stort hjerte støpt i fiberforsterket avrettingsmasse. Vekt og utseende er som betong, men den er litt enklere å jobbe med, spesielt for en som holder på midt i stua:) Støver mindre, lett å blande og tørker raskere. Til ting som skal være inne er dette perfekt. Skal tingene tåle å stå ute er det betong som gjelder:) Lysestaken har jeg grunnet med gesso, og malt med tre lag akrylmaling. Jeg har dekorert med decoupage, med motiver og tekst jeg har printet ut selv på serviett. Tre strøk lakk til slutt.


Her er tre lysestaker støpt i Pringlesrør.



5 kommentarer:

WenKatLeon sa...

Så mye fint du lager :)
Ha en fin dag :) Klem

BenteS sa...

Dette var flott, Marianne!

Karen Elise sa...

Så fine ting du viser fram i dag igjen! Virkelig lekkert!
:) Karen Elise

Anne-Eddie sa...

SÅ flotte prosjekter her også! Beundringsverdig alt sammen ! Klem fra Anne-Eddie

❤ Kaia sa...

FY F.....................
JEg sier ikke mer jeg.
SÅÅÅÅÅ nydelige !!!!!

Klem fra Kaia